...2008

nu ska vi se vad jag kan komma ihåg för saker från 2008... kan bli en del jag glömmer... minnet ni vet (a)

  •  i början av året tillbringade jag många dagar med nathalie, sandra, jennifer, mathilda, och även karin&isabell ibland...  vi kollade för det mesta på bandy...
  • och så hade vi ju våra "fester"... vi tjejer tsm med killarna.. daniel,martin,bempa,putte,sumpan o dom .... haha :')
  • i februari ngn gång, så hade vi fotbollsturnering, i virserum mot virserum,hultsfred och målilla...
  • vann innebandyserien, alla matcher utom sista vann vi... bästa laget, helt klart :') för ingen i ibk svala hade tidigare vunnit serien :)
  • mamma& jag va i västervik ngra dagar,hos moster,ida&tilda. riktigt roligt :)
  • kalmar med jennifer,mathilda,nathalie,sandra,karin&isabell i februari ngn gång. :)
  • mötte föräldrarna i innebandyn...
  • var på komunhuset med klassen och nea och jag fick en ny bästis....nämligen bo bergman ;d hahahha
  • sandras,fridas&min nyttighetsdag som aldrig blev nyttig (a)
  • körde go-cart med innebandylaget, och jaa.. jag var nog lite vild i kurvona ... (a)
  • spelade fotboll i klassen några kvällar i april ...
  • var med jennifer,isabell&sandra. vi spelade fotboll mot daniel,martin&putte.. dom var hos oss på kvällen med. dagen efter vart inte sådär jättebra :/
  • va hos nicha, åt thailändsk mat och sånt :)
  • och så började ju speedwayn med, så det blev att gå på den med mina kära vänner, många tisdagskvällar :)
  • fyllde år, 23 april och fick mig en bärbar data, som har använts flitigt (a)
  • valborg med mina bästa, träning,sen majbrasa, sen sov vi hos isabell :)
  • fotbollssäsongen drog igång. min första match ... och vi vann med 4-3 :)
  • min sko åkte i i sjön, i lillesjö. men den kunde tydligen flyta riktigt bra... fick hjälp av tilda så vi rodde ut mitt på sjön och hämtade den... vilket äventyr ;)
  • övade till showen i skolan, väldigt mycket ...
  • första doppet i lillesjö, 11 maj :)
  • showen i medborgarhuset 15 maj. "mixed mess show". gick verkligen bra ! många skratt både på övningarna och på genrepet och under showen ... vill tillbaks till den tiden :')

    än är jag bara på maj... fortsätter sen .... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0