måndag

hejsan, har inte haft så mycket tid att skriva här i helgen,så nu får ni veta en del vad som hänt.
i fredags åkte jag t elin,vi va hos henne,och hade allmänt kul ;) sen åkte vi med andreas t virserum&kollade på damernas match, svala vann såklart :D sen efter åkte vi t gården,sen stog vi o snackade med eve,philip,o johanna ett tag. ah sen åkte jag hem.
lördags var det julskyltning,supermysiigt,och lite godsaker där med (a) ;) 
och i går,så vart de match i västervik,åkte buss dit,och vi hade det väldigt trevligt med julmusik o allt ;)
matchen vann vi,med 4-2. och efter hade emma&jag brottom t tveta,jag skulle sjunga&hon läsa.
det gick bra att sjunga,sjöng solo på en vers :) efter de vart de tv&slapp.
i morse mådde jag riktigt piss,oh jag sommnade om typ 7 gngr ;d haha. 
men gick t skolan iaf, mådde bättre sen, men har huvudvärk än ... så de blir ingen träning för mig.. men åker ner o kollar lite iaf. jaja, vi hörs. tjaooo.


- i en helt ny värld.


Kommentarer
Postat av: elli

tack! nikon d40:D

2008-12-02 @ 15:40:08
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej Anna, jag addade dig på msn, det blir lättare att snacka där om hur jag fixade designen :D

2008-12-02 @ 19:27:20
URL: http://lisamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0