onsdag

godmorgon,säger jag när klockan är halv tolv. ojojoj. nejmen ligger hemma i sängen o är sjuk. så jag antar att det blir att ligga här hela dagen,med en kopp te&ngn bra film. just nu försöker jag få på en film på datan men nej det funkar inte.  hela datan hänger sig, så det känns inte så bra just nu. i eftermiddag hoppas jag på att mami sticker t moster o hämtar mina parfymer. vore toppen :) fårse om ja ska t skolan imorn,har engelskaprov dåh... känns inte så lockande att sitta inne o göra ett prov med ond hals o rinnande näsa? mje,vi fårse. haha. på fredag blirdet nog karin om jag är frisk :) de hoppas vi på!
- och aldrig blir man för liten för adventskalendrar,själv har jag min paketkalender&en chokladkalender. det är bra det!

Kommentarer
Postat av: Paulina Levo

fan jag vill också ha en paket kalender. hade det när jag var liten, men inte längre. jättesorligt

2008-12-03 @ 14:00:12
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0