torsdag.

hejsan. förlåt att jag inte skrivit idag,men det har vart ngt fel med min blogg. men det är fixat nu. imorse så blev jag försenad,så när klockan var några minuter i halv så märkte jag att klockan var så mycket som den var och fick panik! jag var inte ens klar. så jag fick gå på bösebobussen och åka med den t skolan,sen byta t vanliga där. sen satt jag ju såklart med min kajsa,hon är bra hon :-) sen väl i skolan så började vi med matte,men jag gick t caféterian och åt först,hann nämligen inte äta upp min frukost ;d sen efter matten hade vi håla,elin och jag satt bara och kollade kläder typ. haha. Sen va de engelska,segt de. . . sen tyska sen lunch,och sen idrott sen svenska,men va bara med lite på svenskan,mamma kom och hämtade mig,skulle t tandläkaren. efter tandläkaren så provade jag en klänning,love it! svart grund,vita blommor med lila detaljer,sitter åt upptill och blir vidare nertill. kostade 600 men det vart 30% så klart jag slog till :-D ni får nog se den imorn. Köpte lite mer med vi hörs. Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0