oh,it's friday im in...

love.




hej kära vänner. idag är det fredag,fredag är en bra dag.
men denna fredagen har väll inte vart super. jag bara försår inte....

  • min mössa , den är borta, ntagligen ngn stans i virserum,har en aning om att ngn snott den på gården.
  • HAAAAN :O
  • han ,' O
  • dig -.-
  • ... all annan skit.

jo,mössan är gansk mystiskt. men ser ni en vit svea-mössa med röd text,så ären nog min. fast ser ni den på ricky,så äre inte min ;)
och han, han är lustig, han med... killar är oförståbara. klart..
dig,du är konstig du med .. men ändå är du världens underbaraste.
alla annan skit, behövs det en förklaring? nej.

haha. idag i skolan,hade vi so,spåk,lunch,idrott,svenska. hade prov på svenskan. gick väll sådär. men han sa att det såg bra ut så vi får hoppas att det blir godkännt :) ska äta&så snart. sen åker jag t elin,och sen ska vi på innebandü, trevligt må jag säga. men nu får det räcka. vi ses&hörs. pusstjao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0