snöig tisdag

hejsanhoppsan. tisdag idag,och då äre skola som vanligt. vi får åka fin buss t skolan nuförtiden (y) fast kajsa & jag kom på att den inte är bra; det finns ingen luftkonditionering över sätena, man slår i huvudet när man sätter sig,sätena är hårda,bussen lutar framåt,och det är halt ibland . hoho. i skolan vare väll ganska mkt snöbollskasande om man säger så. haha. hem från skolan åker vi sveriges skabbigaste buss,typ. kanske itne men den är typ asgammal&ofresch. haha.
efter skolan hade då ja o sandra lite snöbollskrig mot anton,så ja va väll aningen blöt när jag kom hem ;d sen åkte mammsen & jag t o-hamn och hämtade min mobil . (yyy) härligt lix. sen vart det luciaövn. nu harjag pluggat på alla tusen läxor&prov ;X menmen, vi hörs& ses. ha en fortsatt bra kv. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0