lördag!

tjoho! gick upp vid åtta-tiden idag, skulle till fotbollsplan och räffsa löv (H) de va varmt om nått! efter att vi krattat i lite mer än en timme så åkte sandri och jag hem, och då åkte mamma och jag till vimmerby, skulle till doktorn och kolla utslagen igen. hon sa att det var en allergisk reaktion, men visste inte av vad. så fick tabletter att ta. 
sen kollade mamma & jag på lite bilar! (: ska köpa en ny andrabil. hittade en som vi fastnade för och inte var fasligt dyr. 
kollade lite i affärer sen. köpte 2 linnen & 2 bb-trosor ;b när jag kom hem tog jag de lugnt ett tag. men sen kom sandra ett tag. så vi hoppade lite. sen cykla vi till sveriges hjärta (a), blev att vi stanna där i 2 timmar eller nått. tog en hel del kort. fårse när jag lägger in dom. har blivit lite dålig på att lägga in bilder tkr jag (a) haha. jaja. imorn blire kanske att va med sandra eller nått. :)
vi hörs. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0