HOST

sitter här framför datorn, och hostar. annars mår jag prima. iaf fysiskt. kanske inte phsykist. men de är väll en baggis.
hoppas jag... jaja. ny design igen. blev inte så värst bra. men jag orkar verkligen inte. 
jaja. imorn kanske de blir backen. eller jennifer eller ngt annat. 
får hoppas på johannes ngn dag i veckan med. länge sen, saknar han så jäkla mkt!<3
annars ser nog veckan ut ngt liknande... :

tisdag; backen,jennifer,ngt annat?
onsdag; vet inte. fotbollsupptakt på kvällen.
torsdag; vet inte. innebandymatch på kvällen.
fredag; vet inte. kanske elin. nattinnebandy.
lördag; vet inte
söndag; vet inte.

mjo, inte allt för mkt bestämmt där ne. de där med kalmar tror jag jag skippar.
har inget jag måste köpa nu ändå. bättre att spara money t trysil som jag åker till om typ 25 dagar lr ngt sånt.
blir nog en dyr telefonräkning, eftersom att trysil ligger i norge. alltså utanför sverige. maha.
geografilektion på höööögsta grad dåva.

ne nu ska jag inte skriva här mer. fårse om det blir ngt mer inlägg sen. annars hörs vi imorn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0