nattinnebandy

ojojoj vilken kväll mina vänner! :D

erika, elin och jag drog till sporthallen. kollade på lite matcher med olika folk.
sen framåt halv 10-kvart i 10. så behövdes det ett lag, eftersom ett lag hade dragit sig ur typ.
så ja, vad gör inte emelie,josse och jag. jo vi säger "vi är med", och så vart de igång. vi fick med oss jennfier och elin med. sen även lundin. så de va bara att sticka hem och hämta & låna ut kläder till folket. haha. namnet fick bli " Vi vågade " hahah.
ganska klockrent enligt mig.. ;) och ja nervösa var vi. haha. första matchen mot "rödbetorna" gick väll hyffsat, men målen ville inte in för vår del. surt.
sen mot "powerpuffpinglorna" , lite roligare match enligt oss tror jag. haha. förlust även där.
sen mot "...bacon" minns ej hela namnet. vart iaf vv och dom. roligaste matchen haha ;)
aja. förlust blev de i alla matcher för vår del, men vi deppa inte för de. vi fick spela utan at betala, + att vi fick KORV. hahaha ;)

sen efter vi hade spelat, så kollade vi. måste säga att emelie & josse & jag hade väääldigt roligt. haha ;)
emelie: - nu.. nu gör ja de... ne nu gör ja de asså.. NU! JAG GJORDE DET!

hahaha. serriöst, skönare människor får ni leta länge efter :'D
ni gjorde kvällen super. många skratt haha ;)

jaja. nog tjatat. vi hörs, för nu ska jag sova :*

Kommentarer
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-21 @ 10:39:44
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: JeySSON

Vilka vann sen då? :)

2009-02-21 @ 10:42:48
URL: http://jeysson.blogg.se/
Postat av: emelie

åh vi va bästbästbäst :D och gud va kul de va! hade räknat med en ros också men inte, lite dåligt (a)

tack för en perfekt kväll :D du är kanon <3

2009-02-21 @ 11:24:21
URL: http://emeliesveenson.blogg.se/
Postat av: josse

hahhah, det var riktigt kul;) sitter och skrattar bara jag täönker på det. mitt knä' är intryckt:O haha ;) tack ska ni ha:D

2009-02-21 @ 16:16:16
Postat av: Ida

Fladderbacon;D haha älskar dig <33

2009-02-21 @ 20:34:44
URL: http://viderung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0