söndag

hejsan på er :) kom hem från kajsa för en stund sen. ar vart helt sjukt bra verkligen! :)
kan dra dagen/natten/morgonen....

kom till kajsa cirkus halv fyra tror jag. kajsa bytte om. sen letde vi efter recept till något vi skulle laga t mat. fick bli tacopaj & kladdkaka (y) sen gick vi till affären och skullle handla lite. glömde handlarlappen såklart. men det kom vi ju på när vi va framme. men skit samma tänkte vi. vi köpte de vi kom ihåg att vi behövde. sen när vi va på väg från affären t kajsa, så kom vi på att vi hade glömt att hyra filmen. så de va bara att vända. hyrde filmen. sen gick vi tllbaka, och skulle börja laga maten. gick ju superbra. haha. degen blev...konstig. köttfärsen brändes, och det såg inte gott ut! sen skulle jag gå och möta johannes&henning. så kajsa skulle göra kladdkaksmeten klar. när jag är lite utanför kajsas trädgård så öppnar hon dörren och skriker att hon la i bakpulver istället för vaniljsocker. jättebra kajsa,jättebra tänkte jag. menmen. gick o mötte dom och sen när vi va hos kajsa igen så tog vi ut pajen. den såg väl sådär ut. sen åt vi & kollade lite på tv. ingen trodde att maten skulle va god, men det va supergott! :D kajsa & jag är bäst (y) haha. kollade lite på filmen vi hyrde. men den va ganska dryg. så vi bestämde oss för att spela spel, det fick bli melodifestivalen. haha, johannes & henning sångfåglarna , mot kajsa och mig. haha. gick ju jättebra. för dom ;) jaja. sen palla vi inte mer. så vi sat n kladdkakan. efter etttag kände vi att det nog luktade lite brännt... gick och kollade oh kakan såg ju inte så värst ba ut... överst var det ett bränt skal, och under bara deg. haha. smakade på degen, och det smakade socker&bakpulver&bränt. usch! haha. jaja. vi sket i den, och la oss i soffan och kolla tv ist. mkt bättre det (a) tihi. jah, sen resten av kvälle blev väll framför tv;n . tills kvar över 12-halv 1. då åkte pojkarna hem. ;( kajsa och jag följe dom en bit till där dom blev hämtade. sen fick vi dampryck när vi kom tbx, och skulle börja baka kladdkaka. och vi hade inga hinder, så de va bara och köra igång. men först diskade kajsa (y) haha :D ja... kladdkakan blev lyckad faktist. men vi skulle smälta blockchoklad med. den brändes, så vi hällde i lite grädde. då blev det typ fudge (?) ;p haha. skulle vispa grädde med. det gik bra. haha. vi gjorde det i tvättstugam för att vi inte skulle väcka kajsas föräldrar. haha. sen när vi stod i köket och kajsa skulle ta fram florsockret, så ska hon säga något till mig, och jaa bara ser hur skåpsluckan åker ner på golvet med världens duns, och kajsa hoppar högt eftersom hon inte såg det. hahahhahahha. skrattanfall hur länge som helst sen xD haha. medans kladdkakan va i ugnen så åt vi resterna rån tacopajen. jag måste säga att vi har nog inte alla hästar hemma ;) hahah. sen när kakan är klar, så ska kajsa börja på med att göra en mall till att skriva på kladkakan med florsocker. " j<3a & h<3k" haha. going ;) sen satt vi oss och kollade lite på filmen. och åt kladdkakan, med grädde,hallon, och choklad. hur gott som helst! mn vi hade ingen kakao, så vi hade oboypulver i kakan ist. lika godd de (a) moahah. sen gick vi in t datan och tog massa snügga cambilder (y) sen la vi oss, sommnade nog vid hlav fem. hahah. what a night (a)
vaknade iaf vid halv 11 eller något idag. käka frukost. sen hem. kajsa skulle t stallet.
tack för helgen alla som gjort den till den bästa på länge! :)

ska ut med nea & sandra nu. kameran ska med. (y)
föresten, så lägger jag upp bildern från gårdagen lite senare idag tror jag. :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa Lagergren

Jag älskar dig så, du är min absolut bästa vän, jag kan gråta, skratta och bara vara mig själv med dig!

Fyy tusingen vad jag älskar dig!<33333333

2009-02-08 @ 18:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0