lördag kväll&söndag!

måsta bara tacka för gårkvällen (a) bästa på länge, helt klart! blev att ta bussen från målilla vid halv fem med sandra&jennifer. skrattanfall på busshållspltasen ;d haha ;) träffa elin på bussen med! :) jaja. sen hämta johannes,antonia&mia mig vid bussen och sen handla johannes o jag ;) sen åkte vi t johannes och han o ja kollade på film .... ;) höhö. jaja. åt lite. sen tog vi fyrhjulingen t össmar. hände inte så mkt där alls just då iaf. men snackade en del med elin&ida . sen åkte vi hem igen. och lyssna på musik..... och klippte mitt hår? :o hahahahah ;) ni fattar ingenting. haha ;)
jaja. ida blire go-cart med fotbolls laget, i vetlanda. tummen upp! min kära kamera ska med, så bilder kommer nog sen!
ha det fint. pusstjeeu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0