alltochlitetill. typ.

åh hej, nu ska det bli ett inlägg verkligen direkt från hjärtat.
det kan sluta hur som helst. men nu ska jag inte radera någonting alls från det jag skriver.
bara om jag skriver fel bokstav osv. ;d
ojojoj! :o

okej, allt känns verkligen jättebra ena sekunden, och inte alls bra andra. det är så sjukt jobbigt att jag nästan vill slå huvet i nått redigt hårt så att det blöder väldigt länge! är det normalt? nja.
men den tiden det känns bra är sådär riktigt jättebra när det känns som att man lever på rosa moln nivet?
ah jo så äre faktist. rätt jobbigt om man tänker efter.
den tiden som är dålig då? nja den skulle jag helst vilja slippa, men tyvär så går väl inte det.. eller? :o
ah men den dåliga tiden, då vill man typ sjunka ner genom jorden, och typ dö tills den bra tiden kommer igen.
oj vad jag rer :s

jaja. den bra tiden sä säger min hjärna att ... jag vene de e olika. men ah. haha
den dåliga tiden så säger iaf hjärnan att allt är skit och att det aldrig kommer bli bra och blablabla....
så ja den bra tiden kan man la säga att hjärnan säger att det blir bra typ imorron eller nått.
tänk om man kunde välja att hjärnan bara skulle tänka så där att det blir bra imorrn, eller NU!
men icke. ohja... sånt är livet, och det är inte lätt när det är svårt.
LOGISKT! (Y)
jaja. som vissa tillfällen så vill jag ha sommar mer än allt, andra stunden kan det kännas som att det kvittar totalt!
men mestadels av tiden, så känner jag för sommar. typ 99,9 %. höhö
men det hör inte hit. eller jo. men neh aja skit samma!

visst äre jobbigt när man inte vet vad man vill?
ja precis, så äre ibland med. det är lite sisådär halvjobbigt. (läs HELJOBBIGT)
hahaha. ojojoj. 

ahh... ibland skulle jag ju kunna slå vem som helst med, det har väl en del av er hört när jag fått ryck!

nehe, nu känner jag att jag har rett lite alldeles för mycket. så ja. vi hörs. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0