fredag

hejsan mina vänner :) idag på morgonen,så vart jag försenad igen! duktigt ju ;p så jag skulle gå på vid törnvals o ta bösebo t den andra bussen. kajsa med :) så vi satt oss på den och när vi kom t skolan så vart redan våran andra buss där,och den körde när vi kom så vi hann inte gå på den. så det blev att åka över bösebo t skolan. så kajsa och jag satt och pratade om allt mellan skidor&solarium. haha. vi bestämde att vi skulle sola solarium efter skolan men det blev inte så sen. ska göra de på söndag ist. men sen i skolan hade vi so,sen vart de luciatåg. lite roliga inslag i de me. haha. sen vart de språk, alltid roligt när man har bempa&martin bakom sig. haha, mkt roliga människor det! sen hade vi lunch,bestående av risgrynsgröt. det är gott (a) sen hade vi idrott,och när alla bytt om och gått in i hallen,så säger jimmy att vi inte får va i sporthallen så det är bara at byta om och gå ut. så vi skulle ha snöbollskrig! och jag hade tights&tunika typ. jättebra kläder t snöbollskrig. men elin och jag vart inne i skolan lite så vi va bara med ett tag. och så mula ricky mig. haha. i ögat ;o sen hade vi svenska,satt i datasalen och skrev sagorna. sen slutade vi, och då åkte jag med kajsa hem. så kom hem tidigt idag. sen ha jag bara suttit här och nu ska jag äta sen äre luciagenrep. sen ikväll blir det nog kolla på idol. men vi hörs. puss.

tåstudsarn? ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0