söndag kväll

dagen har varit superlugn. verkligen superlung... förmiddagen spenderades framför datorn. sen har jag städat lite på rummet...måste börja plocka ihop lite saker o lägga i lådor,hoppas på att få mamma&pappas rum,det är större... har redan en plan på hur det ska se ut... en vägg ska va fondvägg, ngn mönstrad sak..har funderat på att rummet ska gå i svart-vit-grått med lite antingen mörk-rosa/ceris eller rött... har ganska mycket röda saker,och det är lättare att hitta röda saker,spec i samma nyans och så.. men vad tycker ni? ni kanske tycker något helt annat? men jag vet hur möbleringen ska va ,och vad som behöver köpas... 
annars har jag bara suttit och gjort typ 30 mattetal..snacka om segt...  men sen tog jag mig en varm dusch, och sen åt jag en lussebulle&drack varm mjölk med honung (a) mumms :* och nu ligger jag i sängen med datan i knät..börjar bli lite småtrött,så ska nog stänga av burken och nana (a) imorn blire skola, segt like always..men får träffa alla :) jaja. vi hörs och syns. godnatt mina vänner...
                                          
parfymerna på bilden,är nu mina (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0