lördag-söndag

hoj! kan börja med gårdagen.. :)
kajsa & emme kom förbi och hämtade upp mig runt halv 8, sen åkte vi till berga och tog tåget till kalmar! mycket skratt med dom asså! :') sen satt vi på donken ett tag, sen kollade vi runt i baronen. sen gick vi in till stan och kolla lite. åt på juventus sen, hur gott som helst! efter det köpte vi oss varsitt par glasögon, hur snygga som helst ;o haha! 
jaja. gick runt en del till både på stan & i baronen. köpte en hel del faktist :) jeans,t-shirtar,linne,sjal & lite :)
åkte hem med tåget 16.46. och det var hur litet som helst, så vi satt & myste 3 i ett säte, haha! ;) men så mycket som jag skrattade då har jag nog aldrig skrattat, och folk på tåget tyckte nog det var skönt när vi gick av!^^
kajsa och jag gick av hos mig sen, och hämtade lite saker. sen åkte vi till kajsa & badade, & gjorde oss i ordning. sen vid 8-tiden så hämtade vi sandra, och åkte till anton & lisa :) där varte fest, blev lite mkt tårar för dom flesta kändes det som menmen. 

tack för kvällen, och speciellt tack emelie & kajsa för dagen! :)<3

Kommentarer
Postat av: emelie

massa kärlek till er :D

2009-03-29 @ 13:41:04
URL: http://emeliesveenson.blogg.se/
Postat av: Anonym

festen va hemsk ;(<3

2009-03-29 @ 15:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0