risin up, back on the streets...


oh vad jag har fastnat för "eye of the tiger"... den är sjukt bra!
gammal going, haha!

kanske ska berätta om gårdagen lite. 
stack till kajsa vid fem eller nått. gjorde oss i ordning och lite..
sen vid sju stack vi till målilla, till elin!
där var även sia, så vi satt och snackade lite. sen drog vi till hotellet. men fick inte äta där.. så vi tog med oss maten till filip och så åt vi där. tusse & högg vart även där.
sen spenderades resten av kvällen där, och tack filip för marängerna,mjölken,oboyen,citronen,saltet,drickan osv... haha!
marängerna var godast.. (y) haha. och tuggummi finns det gott om på filips köksgolv! haha!
ojojoj... cyklade hem till elin framåt 2 eller nått... då typ satt vi och snacka o massa. la oss nog vid 4 typ. haha.
vaknade inte så värst sent idag. men låg o snacka ett bra tag. sen käka frukost. sen snacka lite till... sen åkte sia hem.
då spela elin o kajsa och jag lite gh. :) sen gick min mobil väldigt sönder! skärmen sprack och blev svart, plus att vibrationen inte finns kvar ;( haha. så nu har jag en senåldersmobil.. (y)
aja. färhade håret typ för en stund sen. blev nog bra! (: haha.

nu ska jag plugga till engelskaprovet... usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0