ojojoj.

hej allihopa. har verkligen inte haft lust för att sitta vid datorn nu, har inte suttit på en vecka eller ngt. haha. skillnad mot förut när man satt 7 gngr om dan eller ngt... men jaja, det har vart julafton sen jag skrev sist. fick mig en Nikon D60,mp4,kläder,pengar,presentkort...och småsaker :) min jul har vart jättebra! 
annars har jag typ vart med nea och så. och igår vart jag med alice,zara&helena. sen på kvällen bara med alice& nea. så då hade vi damp (ovanligt?) ;) haha. idag vet jag inte vad som händer. fårse. föresten så vart kajsa och jag i kalmar i fredags. köpte en wesc-hodd. blå med rosa. fresch ;) och en stor crocker-tshirt. vi åt på juventus (x2) och kollade på bio på kvällen, mkt bra dag :) jaja. bi hörs. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0