onsdag eftermiddag.

hejpåer. vill tacka lisa hemskt mycket för hjälpen med designen&headern.
igår satt jag ett tag o försökte få in min header på bloggen men nej det gi-
ck inte. så idag fick lisa hjälpa mig,det var uppskattat måste jag säga :)

jag vet inte om jag ska till skolan imorn... har ju engelska-prov och jag kä-
ner absolut inte för att göra det senare. men sen har man jouren imorn i
skolan med,och det känner jag verkligen inte för. gå runt o städa? nejtack.
det vore minst sagt underbart att ligga hemma i sängen istället...men men.

håller på och fixar lite på mitt rum nu,har skruvat ner en lampa o så. så just
nu ser det ut som ett bombnedslag mer än vanligt. mitt nattduksbord står
mitt i rummet. inte så nice. haha. och så ligger det papper och böcker på
golvet överallt. ni vill inte va i mitt rum nu (a) 

nu kom mammi hem,och hon ska fixa plättar t mig. det är goodie.
vi hörs senare, pusstjao ♥

Kommentarer
Postat av: Maddis

Styla headern är inte min grej heller. Men lite kan jag^^



Usch Engelska är inget vidare. Jag hade prov i det idag.

2008-12-03 @ 19:02:04
URL: http://kristalklar.blogg.se/
Postat av: Lisa

ingen fara :)

2008-12-04 @ 00:29:37
URL: http://lisamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0