söndag, 21 dec.

hejsan allihopa. har inte skrivit här sen förra lörda'n. dåligt av mig. men har haft mycket annat,och inte mått så bra... har inte suttit vid datan alls vissa dagar. märkligt egentligen... jaja, har vart o handlat julklappar en del i veckan. och t mig själv köpte jag lite med.. ett par "jeans"-svarta med dragkedjedetaljer. 2 par trosor. nytt skidställ-McKinley jacka+skidbyxa-vitt,rosa detaljer. och i går köpte jag min efterlängtade Friis&Company plånbok :)  iaf,så har helgen vart super. i fredags sov jag hos elin, men johannes&robert va med där på kvällen. och igår vart elin o jag i vimmerby. sen på kvällen vart jag ute med nea,vi brar snacka,snacka,snacka&snacka. sen åkte vi t målilla, t bandybanan. sen va vi där ett tag och sen kom johannes,eric&robert o då gick vi t erika. tack för en superhelg allihopa :) idag blire nog att slå in lite julklappar&sen kanske träffa nea :) ha det bra. puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0