torsdag,med smältande snö...

hejsan! nyss hemkommen från skolan nu. haft jouren i skolan,ganska jättesegt om jag får säga det själv.
men man hade lollo vid sin sida,och det gjorde dagen klart mycket bättre. hon är så härlig! :) fick sluta
tidigare på svenskan som vanligt,så vi hann med tidiga bussen,som alla andra torsddagar nu förtiden.
våran svenskalärare mogge är helt klart bäst . han är cool med. fick tbx svenskaprovet med. 14 av 17.
ganska nöjd eftersom jag inte övat nästan någonting.... hade engelskaprov,och det gick nog ganska bra
hoppas jag. var nog lite för nervös innan. borde tatt de lugnare. jaja. mammi är hemma&har vart ledig idag
så det är lite julmysigt hemma. i like it. ska nog t sandra en sväng snart o lira GH. puss på det.
vi hörs ikväll. pusspåer :*
Vad ska ni göra ikväll?:)
koftan på bilden är från Fox, 1140:- 
den får mer än gärna bli min i jul (a)
                  

Kommentarer
Postat av: Cecilia - Sjunger i bloggen!

Fin blogg du har :)

Jag sjunger i min blogg idag (och varje torsdag) Kika gärna in och säg vad du tycker!

Hoppas att du har haft en fin dag :*

2008-12-04 @ 18:09:10
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0