fredag vare här

dålig uppdatering, sry... men har inte orkat redigt.. förkyld är man... men bättre idag än igår iaf.
så jag gick ut och gick med alice förut. skönt! va hos henne ett tag förut med :) spotify vare här. haha ;)
sitter hemma nu, funderar på att gå ut... fast ser att solen just nu har gått i moln. då vare inte lika intresant längre. vädret är ju hur underbart som helst annars! :)  ska träffa kajsa en stund ikväll, skulle egentligen åkt till virserum, men orkar inte... förkylningen tar på krafterna må jag säga.
jaja. kanske skulle ta med kameran ut i helgen... men är sugen på att fota någon, lite modellbilder... ngn som vill? :)
jaja. ska inte tjata mer. vi hörs.! 

Kommentarer
Postat av: sandra

jag vill jag vill(a):D

vid vårt ställe..? det skulle vara perfekt att ta där som typ gammeldagsa bilder?(a)<33

2009-04-17 @ 19:10:14
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0