ibland. ibland bara...

jag saknar dig ibland. då gör det ont.

tänk om man kunde få va liten igen? inte har några bekymmer alls... största bekymmret vore ett skrapsår på knät?
det är sån stor skillnad, det är nästan svårt att förstå... jag vill tillbaks till dom gamla goa tiderna, när man sprang runt med blå t-shirt och rosa shorts till exempel... man brydde sig inte om ett skit hur man såg ut, man bara sprang runt i en värld som man inte riktigt förstod sig på. nu förstår man, men ändå inte... de man inte förstod då, det är nu självklart. men det kommer alltid nya frågor, kanske inga svar... jag vill ha tillbaka den tiden när man inte var beroende av allt, och framför allt då man inte brydde sig, om andras åsikter och så. man bara levde livet... jag vill va 4-5 år igen, och ha skrapsår på knäna.

- old times will never come back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0