påskafton, och solen skiner!

hej på er! :) påskafton idag, och solen skiner som aldrig förr. okej där tog jag i, men den skiner bra mycket ialla fall!
och stort grattis till mamma, som fyller år idag! <3
gårdagen vid maren vart underbart bra, sandra & kajsa och jag cyklade ut dit, solade,lyssna på musik, grillade, åt godis, pratatde och hade allmänt roligt! :) cyklade hemåt framåt 8-tiden tror jag.
då kollade jag på film, no country for old men hette den. den var ganska bra, förutom att den tog slut på sekunden. det var lixom inget slut... så lite förvånad blev man. 

idag blir det att fixa iordning bildspel som ja ska ha med till mormor&morfar i eftermiddag, med bilder från trysil. åker dit vid 3-tiden. fikar och lite. sen blire påskmat ikv med. 

vi hörs, ta hand om er. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0