torsdag!

vilken härlig dag, nananana! :D vilket väder asså, det är ju underbart!  hade matteprov på morgonen, kändes faktist som att det gick ganska bra! sen håla, och sen engelska. då började mina utslag bli mer och mer kliiga, och stora vart dom med. så jag fick ta med mig isabell så vi gick till vårdcentralen. fast den stängde typ 5-10 minuter innan vi kom dit så... vi gick till apoteket för isabell skulle köpa läpsyl ;) sen gick vi tillbaka till skolan. hade lunch, idrott & svenska. slapp dag! tog tidiga bussen hem. sen gick jag till vårdcentralen här, och tog blodprov sen kollade dom utslagen. kunde va femte sjukan tydligen. fårse va de blir av det. men det är inte speciellt roligt att gå runt och se ut som en prickig människa från mars (?) hah ;)
aja, imorn blire ingen skola för mig. ska till oskarshamn till ögon. ska fota ögonbottnen. blir väl att handla lite med, och så får jag nog träffa min kajsa äntligen! :D
menmen. vi hörs. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0