i min ensamhet. haha

har luggit i sängen klippt hela dan. usch. har ingen röst ibland, och näsan rinner, och jag hostar och har mig.
inget roligt när det är lov alltså.

och så kanske det har blivit liite för mkt data idag, typ konstant 10-17. ;$
haha.

har underhållt mig med bloggar och skit. inte asroligt men ändå.

får väll pallra mig ner t sporthallen en sväng sen iaf, fotbollsupptakt dåva.
... och imorn har vi näst sista matchen, mot vetlanda i vetlanda.
känns inte sådär jättelockande att springa runt på planen så som jag mår nu...
men vi fårse hur de blir.

annars äre nattinnebandy på fredag. kanske johannes på lördag. hoppas iaf. saknar han så enormt!

jaja. vi hörs. puss

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Jag har en rosa ifrån beckham, eller den kanske är lila? EN genomskinlig flaska med rosa innehåll och silvrig kork. Är det den? ;P

2009-02-18 @ 19:48:33
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0