08-09

hej&hå! jag måste bara säga att jag kunde inte fått ett bättre slut på år 2008, och inte en bättre början på år 2009 heller!
först var jag hos kalle&johanna&melker&arvid, mormor,morfar,ida,tilda&malin var även där! jag tog kort på kusinerna för det mesta, och så åt vi , förrätt toast skagen. mumms! sen kycklinggryta&klyftpotatis! mycket gott! sen så sa jag till mamma att nu åker jag till sia, sådeså. och det gjorde jag sen med, tog bussen. och där träffade man även fredrik&erik som skulle till samma ställe som jag. (sia&robert) . och erika och några fler, som inte skulle till samma ;) iaf, jag väntade vid södra, där hämta johannes mig med fyrhjulingen. och hej vad han körde :o haha. väll framme hos sia&robert så.. ja jag orkar inte berätta om allt. men jag hade en underbar natt :) och puss på alla som va där! -nästan iaf ;d haha-
jaja. nog tjatat om det, idag ska jag va med min kajsa! det blir ut och fota, ska nog fota henne och så! bilder kommer sen :)
vi hörs. pusshej. :)

j,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0