lördag!

hejsan på er! är skapligt trött i benen måste jag säga. vart i backen igår, riktigt kul och backen var jättebra på en del ställen...mindre bra på andra. åkte väll mest med johannes&kajsa. och så sandra,jennifer,isabell,ricky,felix,daniel,emil och alla andra. haha :) och kajsa&jag tappade nog bort varandra mest hela tiden. vi är så duktiga, haha ;) och så när jag ringde henne en gång så hade hon kört i flyget,sen i det andra flyget, och sen kört rejält. men vi hittade varandra sen iaf ;) hade riktigt ont i magen igår kväll med, inte bra. eftersom det var match idag... så ja lite innan 11 idag åkte vi t virserum för att spela match. aningen nervöst :p började matchen bra, men sjönk sen. planen är större än vad vi är vana vid me,så det va jobbigt. men slutresultatet blev i alla fall 3-3 efter att jennifer gjorde mål med 30 sekunder kvar. fy vad bra det var att vi inte förlorade hela 3 poäng i alla fall. jaja. ska käka ngt snart, sen drar jag t johannes! :) imorn blir de gocart med fotbollslaget.
tummen upp för det! :D 
vi hörs. pusstjaoo

Kommentarer
Postat av: emelie

tack anna, tycker ja inte själv men ändå :) du va sjuktbra med!

2009-01-17 @ 14:41:53
URL: http://emeliesveenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0