måndag

hejsan hörrni. hoppas ni haft en bättre dag än jag. har känt mig allmänt seg sen ja vakna . och skolan har vart ganska tråkig den me. bussen t skolan va med tråkig,kajsa vart ju inte med ;( jäkla dret,båda kajsa&johannes vart sjuka :/ höhö.
på idrotten hade vi redskap, så nu har jag ännu mer ont i min svanskota än vad jag hade innan. suurt,för jag kan inte träna. segt. :/ men bättre att vila så det blir bättre t veckan .... veckan kommer nog se ut ngt liknande...

tisdag ; skola, vimmerby?
onsdag ; skola, skidor
torsdag ; skidor, träning
fredag ; skola, skidor
lördag ; match
söndag ; skidor

ngt i den stilen....
men vi ses hörrni. ha de fint. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0