måndag; prao

hej på er! vaknade runt nio idag, ganska härligt... eftersom man är van att vakna typ vid kvart i sju... 
käkade frukost, sen vid tio i tio cyklade jag ner till blomsteraffären, eftersom jag skulle ha prao där. 
fick fixa lite buketter och göra i ordning blommor... sen vid tjugo över elva stack jag till skolan, mötte nea, sandra & linus. så gick vi och åt i våran gamla goa matsal... minnen därifrån asså! saknar det en aning faktist. 
vi satte oss och pratade med gunvor lite. var ett bra tag sen! sen gick jag,nea,sandra,alice,lollo & linus runt och kikade lite i skolan. sen så stack jag hem. för jag började inte föräns vid halv 2 igen... så jag satt mig här. 
sen stack jag vid halv två. har gjort lite liknande som på förmiddagen... slutade vid halv fyra. 

och nu är man ensam hemma till halv sex-sex. fårse vad man hittar på.

min ben&jerry's är slut :( åt nyss upp sista... fast har lite kvar i en annan... men den får vänta! haha.

jaja. nog babblat om det. vi hörs :)


----->  http://www.freestreet.se/?r=4631 <-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0