måndag

vaknade med världens huvudvärk idag på mor'n. 
tänkte stanna hemma, var verkligen trött med efter en helg som denna.. haha:)
men jag samlade mina krafter och drog mig ur sängen och fixa mig i ordning och cyklade till bussen ändån. dagen har faktist gått ganska fort, men jag saknar min kajsa ju! jaja. hade ganska roligt på svenskan idag, satt i lilla rummet med några, och lyssnade på "bra" musik på datan ;) haha.
jaja. kom hem för ett litet tag sen. ska plugga lite so & fysik. har fysikprov imorn... och så ska vi kunna hela europas alla länder och huvudstäder.. :/ hah.
sen ikväll blir det innebandy mot föräldrarna. haha ojojoj ;)
menmen. ska nog ta och slänga in några bilder sen helgen och så snart. fårse! :)
vi hörs. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0