när du var här.

jag vet att allting har ett slut
att dom som sakerna man älskar klingar ut
men ja va din i evighet...
jag vet att vintern blir till vår
och att man säger tiden läker alla sår
men om ja ändå kunde få
tillbakas dom dagar som vi hade då

när du var här
när kärleken var stark
när du och jag var allt
vi skulle aldrig skiljas åt
när du var här
när du var här hos mig
jag minns varenda dag
alla orden som vi sa
jag saknar allt som var
när du var här

men det tar tid att vända blad
fast alltså vet jag att det finns en morgondag
jag ska förlåta och förstå
aldrig glömma det vi hade då

när du var här
när kärleken var stark
när du och ja var allt
vi skulle aldrig skiljas åt
när du var här
när du va här hos mig
jag saknar allt som var
när du var här

en fråga ut i rymden
varför är de så
att det man mest av allt vill ha 
det kan man inte få
men långt inom mig finns en känsla av att vi
vi kommer se varann igen,
 kommer ses igen
´
när du var här
när kärleken var stark
när du och jag var allt
vi skulle aldrig skiljas åt
när du var här
när du va här hos mig
jag minns varenda dag
alla orden som vi sa
jag saknar allt som var
när du var här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0