torsdag!

hejsan, skrev inget inget igår. förlåt för det men jag han inte. vart skola först sen sjunga, sen till oskarshamn och skulle köpa mobilen. men det var en jäkla massa strul med det... så jag kan inte köpa den förns den 20, och då är jag i trysil. så det blir att köpa den på måndagen 23 eller nått sånt... usch! sen vart det hem och äta och byta om, sen ner till gruset och köra igång med första fotbollsträningen! vart superkul! :) kommer bli en bra säsong känns det som...!
sen hem och ducha, och även plugga engelska.

så idag i skolan hade vi engelskaprov, gick ganska bra tror jag iallafall. 
sen vart skolan som vanligt
efter så åt jag,ricky,felix,sandra,nea,alice,emil,nea,linus&lucas på betjänten. huhu.
känner mig 69 cm tjockare, men ah! ;) haha.

idag blire lugnt, men senare kanske det blir att fota kajsa ett tag! :)


det är nästan otroligt, men jag saknar dig fan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0