torsdag


bild från sommaren. 


jag mår bra, det är skönt... riktigt skönt!
fast blodsockret ligger på runt 20, och har gjort det hela dan... så av det mår jag inte så jättebra, men annars funkar de! :) började med matte idag, hade roligt med alice,ida & nea! :) sen håla, gick en sväng, sen uppehåll ett tag. sen engelska, skönt att ha min nea tbx asså! :) ah sen tyska, skulle skriva om sin idol, så alice och jag skrev om ricky! :D haha.
sen lunch, och alice och jag åt halv talriken med morötter hah! :) sen idrott, fick inte va med, pga blodsockret... det är inte bra för kroppen att anstränga sig när blodscokret är över 15 typ... 
aja. sen svenska, fick tillbaka provet, hade 75 av 80! nöjd därva! :)
aja. slutade vid 2 så tog tidiga bussen hem, :) idag blire slappt tror jag. 
vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, fattar inte.... jag som säger ett apelsin!

2009-03-05 @ 16:11:32
URL: http://juliaey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0